Zajedničkim planiranjem proračuna građani dobivaju mogućnost da svake godine izravno odlučuju o tome koje će se male komunalne akcije provesti u njihovoj ulici, mjesnom odboru ili gradskoj četvrti, gradska uprava dobiva bolji uvid u potrebe na terenu, a sve rezultira povećanjem razine suradnje i povjerenja između građana i gradske uprave.
U sklopu ovog projekta provode se dvije Javne tribine godišnje.
Proces započinje prvom Javnom tribinom na kojoj se građanima predstavlja projekt, te ih se informira o načinu sudjelovanja, dostavljanja prijedloga, prihvatljivim okvirima prijedloga, načinu evaluacije pristiglih prijedloga, načinu odlučivanja građana i vremenskom okviru provedbe odabranih prijedloga.
Druga Javna tribina namijenjena je prezentaciji pristiglih i obrađenih prijedloga, te glasovanju za iste.
Izglasani prijedlozi ulaze u proračun grada i plan realizacije za sljedeću godinu.
Udruga gradova pokretač je ovog hvale vrijednog projekta u Republici Hrvatskoj, te nositelj stručne podrške gradovima koji u njemu sudjeluju. Za sam projekt definirani su osnovni dijelovi procesa, a svi gradovi koji se uključuju obvezuju se na provedbu svih njegovih dijelova.
Ove je godine u kongresnoj sali novog Vatrogasnog doma DVD-a Supetar održana 1. Javna tribina, u ponedjeljak 27. svibnja 2024. godine.
Nova tribina najavljena je za rujan! Svoje prijedloge možete uputiti putem obrasca na službenoj web stranici Grada Supetra, putem email-a na otvoreni.proracun@gradsupetar.hr , poštom ili fizički na adresu Grad Supetar, Vlačica 5, 21400 Supetar. Rok za predaju prijedloga je od 27. svibnja – 8. srpnja 2024. godine.
Termine javnih tribina možete pratiti na našim web stranicama i oglasnim pločama Grada Supetra.